.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تلاش نساجي براي صعود به ليگ برتر

سرمربي تيم فوتبال نساجي قائمشهر گفت: بازي هاي باقيمانده نساجي هر کدام حکم يک فينال را دارد و ما در اين ديدارها حق اشتباه کردن نداريم چرا که در صورت کسب نتيجه مطلوب است که مي توانيم در ليگ برتر حضور يابيم.

رضا فروزاني افزود: از زماني‌که نساجي را به همراه کادر فني جديد تحويل گرفتيم ديدارهاي سخت و مشکلي را برگزار کرديم اما با روحيه بالايي که ميان بازيکنان و کادر فني وجود دارد به کسب نتايج دلخواهي که ما را به ليگ برتر برساند، اميدواريم.

وي با اشاره به ديدار روز جمعه تيمش مقابل آلومينيوم هرمزگان اظهار داشت: جايگاه دو تيم در جدول رده بندي و حساسيت بالاي اين ديدار، نويد ديداري جذاب و تماشاگرپسند را مي دهد که اميدواريم ما پيروز اين مسابقه باشيم.
سرمربي تيم فوتبال نساجي قائمشهر ادامه داد: با تماشاي فيلم ديدارهاي گذشته اين تيم، نقاط ضعف و قوت حريف را به خوبي شناخته‌ايم و تلاش کرديم با انجام تمرينات مناسب در طول هفته، راه کسب سه امتياز اين مسابقه حساس را هموار کنيم.
وي تصريح کرد: از تماشاگران نساجي انتظار داريم نگذارند با ايجاد چند دستگي در سکوها ، فشار مضاعف و کاذبي به بازيکنان وارد شده و روند فعلي که بسيار مورد رضايت طرفداران است به راحتي متوقف شود.
فروزاني اضافه کرد: دوست داريم همه تماشاگران نساجي با يکدلي و اتحاد به تشويق بازيکنان نساجي بپردازند و نگذارند اتفاقات پيش پا افتاده ، لطمه اي به تيم فوتبال نساجي وارد کند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.049 seconds.